Fredag

Hejjsan, Jag stack hem från emma vid halv 4, tack för bästa avslutningen med dig igår gmn + alla andra som gjorde den så bra! <33 Jag älskar emmas tröja som jag lånat av henne, världens mysiigaste!
Men när jag kom hem så duschade jag och packade upp lite saker jag hade med mig, sen så fixade jag lite till saker. Sen åt vi middag, efter det åt vi glass med grädde och jordgubbar, suuuupergott! :D
Efter det så tittade jag lite på andra "arn" filmen med mamma och pappa men jag orkade inte kolla på den, så jag gick upp och tittade på "7 miljonärer" , den är så himla rolig haha.
Nu sitter jag och smsar med axel söten, (: <3  , har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra nu, kanske titta på slutet på talang? Vi får se, men sen kommer det lite bilder när emma har skickat dom till mig, pusshej! <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

sv: HAHA jaa xD<3

2009-06-12 @ 22:36:10
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0