DON'T MESS WITH JOSSAN NU ALLSÅE

nu är ja (haha ursäkta) skitförbannad asså, jag skulle sova hos en viss person så skulle de kommit massa mysigt folk och grejer och så ringer min mamma och säger att hon kommer och hämtar mig, bara för att hon tyckte attt jag skulle åka till östermalm med min pappa -.-, assåå de är sjuuuuuuukt, men sen klämde dom fram att det inte känns tryggt, asså ja blir så trött på de här -.-, kommer slå någon i huvet snart!!!!, aja ida har jag haft väldigt mkt trevligt, mkt mysiga människor<3, love it! anledningen till varför jag skrev de där långa inlägget var för att ja va hos sarah och sen skulle tomas komma? och då så höll dom på där så jag hade inte så mkt val haha. anyway så har jag haft det sjukt roligt dom senaste veckorna, top n och massa grejer, aja ja berättar väll sen ele nått, nu ska jag gå och få ut mina aggressioner på nått, ja säger bara don't mess with jossan, speciellt inte när hon har PMS ! arrgh, juste ja måste juh berätta att jag tog livmoderhalscancer sprutan idag, jag rekommenderar den verkligen INTE, svinont gjorde de, och sen mådde man typ asilla!

you know you love me / Josefine
BTW!, GRATTIS RILLE PÅ 18 ÅRS DAN, WE LOVE YOU.

Kommentarer
Postat av: elin

JOSSAN GRATTIS TILL SPRUTAN! :D<3

2009-06-29 @ 15:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0