Axels Underbara Inlägg @ Dh :O

ahapp, sarah ville då att jag skulle skriva i hennesblogg.. Välplanerad som man är passade fantasin på att ta semester och drog som en avlöning och lämmnade mig och bloggen kvar :O jag fattar inte, vad ska man skriva om ? Vad man har gjort under dagen?
Men jag har ju inte gjort ett skit under hela helgen.. Eller jag tejpade ju precis fast Ians hand på datamusen, vilket nog är det närmaste jag kommit fysiskrörelse på ett par dagar, men det är en världsligsak :)
I mrn Åker då tösen iväg.. i 3 veckor, och jag saknar henne grymt redan nu. Det kommer vara dom 3 längsta veckorna på väääldigt länge.. Nu tänker inte jag ens försöka längre, utan avslutar mitt första och, om vi har tur mitt sista blogginlägg med att säga att jag älskar sarah och kommer sakna henne grymt mycket. <3 // Axel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0