A lonely september

Hejjsan hoppsan, jag får damp på sveriges väder! Men snart åker jag så jag behöver inte bry mig..
Men nu blev jag typ extra deppig, jag kommer inte vara hemma på torsdag när axel fyller år, det är inte kul alls :(
Men jag får köpa något i Italien eller nått (i) :)<3 , fett svårt med presenter egentligen..

Men jag och elin har iaf suttit och spelat gitarr och sjungit, askul , eller det var mest jag som spelade gitarr (försökte lära elin lite) , sen testade vi lite nya låtar, asnajjs! Det har vart kul idag faktiskt, Farouk har vart asrolig, vi började garva asmkt när vi kom hem och såg vad han hade skrivit på kartongerna med mat i, på elins mammas hade han skrivit "mamma" (med ett hjärta runt), på min hade han skrivit "sarahs" , på elins hade han skrivit "hennes" och på hennes lillebrors hade han skrivit "hans" , hahahaha askul x) , för han visste typ inte vad elin och ludde hette! Fast han kunde mitt namn, lite coolt faktiskt :D
Nu sitter elin här och hostar, tror hon har sjungit för mkt (:  , inte bra, eller jo. Nu ska jag vara lite social, pusshej :)<3

En av låtarna (: <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: elinpelinkraxmaskin

hahahhahahah! faruok asså! XD<3

2009-06-29 @ 15:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0