Axel är bäst

Hejjsan!
Idag har jag, axel, mamma och marcus vart i Barkarby. Först åkte vi till Bauhaus och tittade på tapeter och målarfärg, det blev en 10 liters burk gråvit målarfärg till mitt rum, sen så det ska jag måla/rolla mitt rum med. Jag hittade också en jättesnygg tapet , som jag inte är riktigt säker på om jag vill ha än, vi får se sen. Efter det åkte vi till IKEA och gick runt lite där, jag och axel hade lite problem att hitta, eller vi stannade i början vid soffavdelningen mwaha. Sen tittade vi på kartan över ikea så gick det lite enklare , vi köpte nya sängkläder och lite tyger. På vägen ut köpte vi lite pizza och cola, sen bar det iväg mot stadium där marcus köpte baseball handskar och bollar. Efter det åkte vi hem, jag och axel typ halvsov i sängen ett tag, sen var det dags för middag, grillat! Supermumsigt. (:
Efter maten har vi.. inte gjort så mkt, men det har vart mys (:  , nu ska jag vara lite social mot älskling igen, puss&kram så hörs vi kanske senare eller nått. <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0