Torsdag

Hejj,
Nu är jag hemma igen, Pappa kom och hämtade mig från patriik och emma åkte moppe hem.
Emma skulle på middag hemma hos hennes farmor , sen skulle hon komma hit (: , vi ska försöka fixa en ny blogg till mig, men det är så himla svårt att komma på bågot namn o:  , sen när man har hittat ett bra namn så är det upptaget redan.. :(
Jag antar att jag snart ska äta middag eller nått också, jag är hungrig o:
Men vi tältade som sagt.. Det var supermysigt faktiskt, fast det regnade 24/7 och blåste, och droppade in vatten  haha. Godiset vart blött för det stog precis där det droppade ner vatten hihi, inte så kul (:
Men vi vaknade till och från hela tiden, innan vi somnade så pratade vi, skrattade massor, lyssnade på musiik och åt massa saker som jag och emma köpte på vägen dit.
Vi vaknade vid 11, patriik sov asroligt haha , han hade typ tungan utanför munnen ^^ .
Jag och emma slapp iaf att plocka upp tältet för det fixade killarna, så vi lagade pangkakor med banan i :D det vart jättegott, förutom dom patriik gjorde som han typ hade dränkt i smör när han stekte dom x)
Men nu ska jag inte babbla mer, pusshej :)<3 (det kommer säkert bilder när emma har skickat dom till mig)

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0