Summertimes

Hejjsan, (:
Nu åkte emma och patriik precis hem ,

Jag och emma åkte iaf till jossan och sa grattis, vi blev bjudna på jordgubbar, vattenmelon , tårta, kakor m.m. Fast jag och emma skulle vara duktiga att inte äta tårta, det var i alla fall jättemys där! Jag och emma fick inte liiite skrattattacker hehe.. Melon-skalle (a). hahha. Vi var väl där i 1 och en halv timme ungefär, sen åkte jag, emma och patriik hem till mig. Vi åt popcorn och drack sodastream, mumsigt. Tog lite kort och spelade pingis, tills det kom massa myggor, då gick vi in. Jag satt och spelade gitarr och emma sjöng, trevligt värre. Patriik bara låg där i sängen och höll på min andra gitarr, elgitarren hehe. Innan dom skulle åka tappade emma bort sina nycklar, så vi sprang runt och letade efter dom, sen åkte dom.

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.. Eller imorgon ska jag typ måla husväggen, det kommer bli 25 grader! :D:D:D


You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0