Skansen/stan

Hejjsan! :D
Jag vet att jag inte har bloggat på 2 dagar men jag har helt enkelt inte varit hemma! Jag har haft så sjuuuukt kul!
Nu känner jag att jag måste berätta lite som hänt, igår var det skansen och idag var det stan (:

Skansen: Jag och jennie tog tåget 09.15 mot stan, efter det bussen mot skansen. Det var grymt mycket folk på bussen så chauffören fick be några att gå av men dom gjorde inte det, så vi blev mos -.- , sen har dom ingen aircondition heller så man svettades ju ihjäl där inne! Vi hoppade av bussen lite senare och gick den lilla biten som var kvar till skansen. Tiden gick snabbt fast vi satt och väntade där i 10 timmar innan allt skulle börja. Det var jättemycket folk där , rätt mycket på morgonen också, men vi fick rätt bra plattser, 6e raden tror jag. Så vi såg rätt så bra. När allt började klockan 8 så var det ett jävla drag, alla skrek som bara den! Speciellt jag och jennie haha, vi skrev 24/7 fast det inte ens fanns något att skrika åt hehe (: . Roligt hade vi iaf! Dom hade en extra "show" när sändningen var slut, asbra! Efter det gick vi dit dom skulle signera saker, så jag mosade mig fram däremellan och fick alla i bandet H.E.A.T 's autografer, fett coola ärom haha! Ingen annan artist kom dit för dom satt i presskonferenser tyvärr. Jag och jennie hann precis med bussen och åkte till centralen, tog tåget hem och var framme vid 23.30 ungefär , sjukt rolig dag! Tack för det pennie! :D<33

Stan: Vaknade 12.15 av att klockan ringde , sen vart det brottom att duscha, äta frukost, packa allt och sminka sig tills vi skulle ta bussen 14.20. Jag hade lite smått panik i slutet, jag var inte ens seg tycker jag o: . Jag och marcus tog iaf bussen mot kungsängen då, sen träffade vi mamma och tog tåget vidare mot stan. Först köpte vi 2 presenter till Linn som vi skulle träffa i stan, men sin mamma pia. Bodybutter och boken "när jag hör din röst" , efter det blev det att gå in på weekday! Jag provade massa byxor, jag hittade 1 par vita och ett par mörkblå cheap-monday jeans, snygga var dom (: .
Jag köpte en ny mascara på kicks också, vi gick in i lite till affärer sen fick inte jag gå in i flera eftersom att vi skulle träffa pia och linn. Jag som ville ha en tröja också :( .
När vi träffat dom gick vi till kunsträdgården och satte oss på en restaurang och åt en jättegod middag ute i solen! Det var riktigt mysigt faktiskt. Pia hade fixat biobiljetter till "The proposal" som började klockan 7. Den var så otroligt bra! Min nya favoritfilm helt ärligt. När den var slut gick vi mot centralen, sa hejdå till pia och linn, sen tog vi 21.13 tåget hem. Jag var jätte kissnödig och tåget stog kvar i typ 20 min för att det var någon som hade sabboterat nån sak på tåget -.- , så när vi kom fram sprang jag till bilen haha.

Sååå, nu har jag berättat lite, inte detaljerat men (:  , imrn ska jag träffa axel :D Han ska nog sova här, mys, men nu ska jag gå och lägga mig i sängen , puss&kram!
<3
(bilder kommer senare)

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0