Rabarber

Shulululu (:
Jag kommer mötte madde o alyson vid halv 10 eller nått har jag för mig, vi typ brummade hem till mig och åt smultron på strå och rabarber med socker , suupergott. Vi var inte liiite flummiga asso ^^. Sen vid 11 ringde Alysons mammi och sa att hon skulle hem , så vi åkte och lämnade henne. Vi följde med in och åt bullar och drack te hihi, det var mys (: . Vid halv 12 stack jag och madde hem till mig igen och åt mackor och snackade. Sen poppade vi popcorn och tittade på film, "marley and me" tittade vi på , eller inte hela, för madde skulle hem. Så hon åkte vid kvart i 1 eller nått, nu sitter jag och chattar med henne på msn och skickar över massa bilder från dagen. Imrn ska jag vara med henne och Alyson igen, vi kanske ska till lejondal och bada om det inte regnar, annars har vi en plan B , titta på massa filmer (: . Men nu ska jag fortsätta med det jag håller på med, puss&kram! <3


saknar min älskling :( <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0