Ojoj

Hellue, (:
Jag har inte hunnit blogga speciellt mkt idag har jag märkt.. Meeen idag har jag iaf vart med emma s, ovanligt va? (:
Vi tog 12.15 tåget till jakan, där köpte emma en sak som jag inte kan berätta för då avslöjar jag henne o: , men det var iaf gulligt (: . Sen tittade vi i lite affärer, jag fick tvinga mig själv att inte köpa ett linne på gina, det var jättesött, men jag behöver inga linnen, nu var jag duktig som inte köpte det som jag skulle ha gjort i vanliga fall! :D
På väg till tåget köpte jag och emma glass , twister! supergott! Vi satt i solen och väntade på tåget i 30 min , asmys :) . Sen åkte vi och hämtade emmas bikini och åkte hem till mig och solade och badade i 2 timmar ungefär, vi hade musiik på från uterummets högtalare så det lät typ över hela gatan :D(a) , vi hade det jäääättekul! Värsta sommardagen.. After that käkade vi middag, sen stack vi med mamma på friskis & svettis (tror jag) i lillsjön, vääärsta styrkepasset idag typ o: , jag och emma orkade allt! vi är bäst. Sen åkte vi hem till mig och duschade, efter det åkte vi hem till emma och fixade en sak, sen åkte vi hem till mig och gjorde klart den saken, sen typ snackade vi , åt suupergoda mackor, satt vid datan, lyssnade på musiik m.m. Tack för en trevlig dag gmn! <3
Imorgon så ska jag hjälpa till lite här hemma, eller ett litet tag iaf, för jag ville tjäna pengar och då sa dom att jag kunde hjälpa till lite hemma så skulle jag få pengar för det :D:D:D. Lovely!
Senare imorgon vid typ halv 5  5 någongång så ska jag och emma med mamma ut och springa i lejondal, mamma har värsta konditionen o: , så nu får inte jag och emma stanna och snacka som vi brukar göra (a). Men nu ska jag vara lite mer social, pusshej! <33

Hahahhaah, en bild som jag och jossan ritade på en lektion, minnen från när vi var små, säkert bara vi som fattar (: <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

tack själv gmn.<33

2009-07-16 @ 15:37:45
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0