Natti

shulululu (:
Nu börjar jag bli lite trött hehe, jag har suttit och laddat upp miljondalsbilder (känns det som) på bilddagboken. Men nu är det klart minsann! Jag har käkat popcorn och chattar med lite trevligt folk också! Imorgon kaanske axel ska sova hos mig, inte säkert för hans pappa fyller år då.. Vi får se vad som händer o fötter. (:
Jag ska iaf träna med emma imorgon också, vi åker till lillsjön som sagt, med mamma. På tisdag åker ju emma till Portugal i 10 eller 12 dagar har jag för mig , kommer sakna henne grymt mycket! <3
Men nu ska jag lägga mig i sängen och smsa lite sen ska jag sova, puss&kram! <3


Emmaaa <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0