MÅLA!

Hejjsan! :D
Igår så var jag och mamma och tränade , det gick superbra! Där borta träffade vi axels mamma också så vi stog och snackade med henne ett litet tag, trevligt. Sen när jag kom hem ville jag börja måla mitt rum på en gång så då var det ingen idé att duscha. Det tog typ 1 timme att tejpa alla lister m.m, och att lägga massa tidningspapper på golvet och få dom att ligga stilla, hehe. Sen var det bara att börja måla, marcus ville hjälpa till så vi satte på musiik på hög volym och började rolla väggarna. Vi höll på med det tills klockan 01.00 sen hoppade jag in i duschen, asnajjs. Marcus ville bada i poolen så jag satt där och tittade på ett tag, sen gick jag och la mig och smsade lite med axel älskling och Elin L .

Nu är jag ungefär helt klar, så om ett tag kommer väl elin hit, har för mig att hon skulle ta moppen..
Vi skulle egentligen ha gått på bio men hon fick inga pengar av sin mamma tyvärr, så vi får hitta på något annat.. Vi hörs senare eller nått, puss och kram! <3




You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0