Klart!

Hejj, (:
Idag har jag faktiskt inte hunnit blogga! Imorse vaknade jag (av väckarklockan) vid kvart i 10 , då åt jag frukost och gjorde iordning mig och så, sen var jag tvungen att ta bort alla tejpbitar och allt som fanns på alla lister m.m.
Efter det följde jag med pappa och marcus till coop och handlade lite, när det var klart åkte vi och hämtade upp min älskling hemma hos honom och åkte hem till mig. När vi kom hem hit så tittade jag och axel på lite roliga videosar, dom var verkligen sjuka! Kan kanske lägga upp ett sånt klipp här någon dag om jag kommer ihåg. När mamma kom hem vid 3 skulle vi börja tapetsera fondväggen, men det fick mamma fixa själv sen för hon sa att hon inte behövde någon hjälp. Lite senare åt vi middag, typ världens goaste! Efter maten gick vi och satte oss i soffan och tittade på tv, mys.
Vid 9 åkte han hem och då var mamma och pappa klara med tapetseringen. Eller det hade dom vart ett tag, men jag har iaf fixat allt nu så nu är mitt rum i stort sett klart! :D
Nu återstår det bara att rensa alla lådor och slänga massa saker.. Inte det roligaste precis.. o:   Men nu ska jag iaf lägga mig i sängen, smsa lite kanske.. Juste, sen ska jag upp till ena landstället i helgen, så då blir det ingen bloggning! Jag kanske hinner blogga imorgon innan vi åker, men jag lovar inget. Puss godnatt <3



You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0