Jag är riktigt duktig

Hallåe, (:
Nu är jag trött, när jag kom hem från elin så åt jag middag, sen började jag måla andra lagret färg på väggarna. Det höll jag på med till halv 1 , sen när jag var klar så var jag tvungen att gnugga bort alla jävla målarfärgs fläckar från golvet så att det inte är färg kvar på golvet sen.. inte så snyggt då asso. Men nu är allt borta iaf, allt går så mycket snabbare med musiik! Spotify is the shit! <3
Nu är mina händer helt döda, men de blir nog bättre snart hoppas jag. Snart ska jag hoppa in i duschen, snacka om skönt! Tvätta bort all målarfärg som jag har lyckats kladda ner mig med..
Imorgon ska jag iaf träffa min älskling axel, hemskt att man saknar någon så himla mycket fast man bara är borta en dag från varandra! Sen ska jag och mamma tappetsera min fondvägg i rummet också, axel får väl titta på eller något då haha. För mamma skulle åka och köpa tapeten innan hon kommer hem från jobbet. Det kommer bli så grymt snyggt! 
Ajaaaa, nu ska jag hoppa in i duschen! Hare bra, puss <3

  
Emma var inne på msn idag, så jag fick snacka med henne lite, saknar dig bv! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Gmn, det var så kul att få prata lite med dej också idag, saknar dej massor!<33

2009-07-25 @ 00:52:42
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0