Home

Tjosan!
Nu är jag hemma från landet, det var väl helt okejj där uppe, jättefint väder så jag har blivit lite brunare :D.
På lördagen åkte vi ner till herräng och tittade på dansarna som kommer dit varje sommar från hela världen, dom var jätteduktiga, en av dansarna kom och bjöd upp mig haha, det var öite kul (: , han var asrolig, engelsman var han. Det var rätt många människor som var där och kollade också.. Men roligt var det.
Idag käkade vi tårta och så för att det är min namnsdag idag, den var suupergod! Vi åkte hem ett tag efter 2 , på hemvägen hämtade vi upp axel hemma hos honom sen åkte vi till mig. Han åkte hem vid kvar i 9 ungefär, vi hade jättemysigt iaf (: .
Nu tog jag precis fram fläkten till mitt rum, det var väldigt behövligt, det är typ 1000000000 grader här inne! o:
Imorgon ska jag vara med emma, det blir nog lite senare eftersom hon skulle åka och handla eller vad det var.. Sen ska jag åka till lillsjön och träna, skönt!
Men nu ska jag göra nått annat.. Puss&kram! <3



Gardasjön i Italien <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: jennie

du, jag blev riktigt rädd, haha! :o<3

2009-07-19 @ 22:48:12
URL: http://jhq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0