HEMMAAAAA

nu är ja hemma gott folk, och den här gången lovar jag bilder!, i spanien va de najs, väldigt varmt :), aja ja orkar inte förklara ja lägger upp bilder i morron, men ja har blivit BRUUUUUN ja är jättegllaaad, ja brukar inte bli så brun fast nu blev ja de, speciellt på magen och ansiktet :D, å herregud när vi skulle åka hem så va den nån unge som satt i stolen bakom mig och typ röck i stolen och skrek och kagade, och snackade om sina nachos, 24/7 i fyra timmar, tillslut fick jag damp, jag höll seriöst på att stoppa upp i den där ungens arsle hahah, men ja hittade ingen tyvärr, så jag lutade min stol så mkt som möjligt så att den dära skitungen klämdes hahahh de va kul, aja, nu är ja hemma iaf och jag har saknat alla sjjukt mkt!, speciellt sarah min lilla bäver, min halva, de känns värsta tomt :O.

you know you love me / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0