Hemma igen

Heeeejjsan nu är jag hemma i Sverige igen!
Jag orkar inte berätta allt men det har iaf vart jättekul i Italien, har köpt en massa fina saker, b.l.a en lila skinnjacka haha :D . Men när jag har lagt in alla bilder på datan så laddar jag upp några här.

Idag har jag iaf haft en toppendag! Träffade Axel vid klockan 1 ungefär (vart suuuuuperglad när jag träffade honom hihi) , Vid klockan halv 5 stack vi till Emma och Patriik, har saknat dom vääääldigt mkt också! Vi har typ vart hos Farouk och käkat , tittat på film, pratat m.m. Vid halv 12 så kom patriiks pappa och hämtade alla oss, så skjutsade han hem emma och mig hem till mig, sen åkte patriik och axel hem till sig...
Nu har jag och emma typ lyssnat på massa musiik, smsat med axel och patriik, snackat, planerat , och mer saker.
Vi hade planerat att gå ut och springa imorgon men det blev inställt p.g.a regn (a). Så vi ska vara med patriik och axel istället , gå runt och fota m.m typ (: , nu ska jag vara lite mer social mot emma, pusshej! <33



You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0