Godmorgon

Godmorgon, Mamma kom och väckte mig vid 20 över 9 av att hon skulle till jobbet och tyckte att jag skulle gå upp och börja måla mina hyllor m.m. Nu har jag fått i mig lite frukost och ska om ett tag gå ut och måla, känner mig lite seg fortfarande, känns som om jag kommer somna därute om jag börjar måla nu.. Men saksamma, jag kommer hålla på med mitt rum hela dagen tror jag.
Sen ikväll måste jag nog packa ner lite mat tills imorgon, då blir det ju skansen med jennie! :D
Nej nu måste jag sätta igång så att jag blir klar någongång, puss! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: jennie

skansen here we coooommeeee! :D

2009-07-27 @ 12:46:11
URL: http://jhq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0