Gäster

Hejjsan,
Nu sitter jag hemma hos emma, gästerna gick aldrig dom hade inte ens börjat äta på efterrätten när jag sa att jag skulle till emma, o:  Jasmine kom över i typ 2 timmar eller nått, vi spelade lite gitarr och skickade över bilder och tittade på asgamla bilder (: jättekuuul , herregud vad man såg ut!
Sen kom emma , då snackade vi och tittade klart på bilderna, sen gick jasse hem och jag och emma åkte hem till henne. Nu sitter hon och äter och jag sitter här..
Snart ska vi väl ut till ådö, det känns som om det kommer vara rätt kallt att åka moppe dit i bara shorts :( Men jag tror jag överlever det.. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra medans emma äter, jag får väl titta runt lite på bdb , pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Jennie

jennie saknar sarah sötnos! :(<3

2009-07-10 @ 19:26:17
URL: http://jmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0