Fredag?

Hejjsan :)

Jag tror att det är fredag idag, eller? :) aja skitsamma. Igår kom emma till mig vid 8 typ, sen snackade vi och sånt , sen tittade vi klart på Pearl harbor, den var superbra! Hon åkte hem ett tag efter 11 tror jag.
Snart kommer några gäster på lunch hos oss, sen efter det ska jag vara med emma igen mwahaha, ovanligt..
Senare, eller vid klockan 5 ungefär, kanske vi ska åka till Ådö där det kommer vara massa kompisar som ska ha "tjejkväll" sa dom.. Så om det inte är för kallt sticker vi nog dit med emmas moppe (:  .
Men nu kommer gästerna, pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

2009-07-10 @ 15:38:01
Postat av: Emmaa

sv: Haha, klart vi hade gmn, <33

2009-07-10 @ 15:38:23
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0