Fotopromenad

Hejjsaaan, (:
Emma kom hem till mig vid halv 9 eller nått, då gick vi ut och skulle gå på fotopromenad, jag tog våran systemkamera, men vi kom inte så långt för ida g ville vara med oss , så vi gick och mötte henne. Sen vart det typ för mörkt för att fota så vi gick en promenad nästan ända bort till lejondal. Vi hade supermysigt, vi pratade massor , så vi har kommit fram till att jag, ida, emma, axel, ian , patriik, marcus och ante ska gå på bio imorgon haha," Ice age 3" :D .
Men imorgon bitti ska jag iaf till Axel vid 11, supermysigt (: , lite senare kommer emma, ida och ian så ska vi typ titta på "pearl harbor" tror jag (: .   Just nu sitter jag och chattar med emma och axel, lyssnar på någon låt som axel skickade till mig och smsar med ida, men nu har jag inget mer att berätta, pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0