Elin

Hejjsan (:
Nu har jag och elin precis kommit hem till henne.
Elin kom till mig vi ´d klockan 1 eller nått sånt, vi åkte typ till centrum och löste ut en trisslott som hon hade vunnit på, sen satt vi där och snackade i typ 1 timme, efter det åkte vi till farouk/grillbaren och åt pommes mwaha (:
Sen stack vi till härnevi och satte oss på någon stor skum gunga och snackade, efter ett tag kom kim och erik och lånade hennes moppe, dom åkte typ till farouk och käkade. Jag och elin gick och satte oss på någon klätterställning men det gick inte så bra att sitta dä, hehe. Vi gick runt där på skolgården ett tag och sen gick vi till kim och erik på grillbaren, alex var också där och sen kom emil. Haha juste, jag och elin gick in på matöppet och tittade på typ allt dom hade där, ett tag funderade vi på att köpa sånhär sprayhårfärg och spraya kims hår,det skulle ha vart lite småkul.
Aja, sen åkte iaf hon och jag till bålsta centrum och gick i affärer tills dom stängde vid klockan 6, jag köpte ett par trosor, elin också, (:
Nu sitter vi iaf i hennes säng, jag sitter här och bloggar och hon spelar nått spel på sin mobil haha, nu kanske jag ska vara lite mer social mot henne. Puss&kram! <33



You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Gmn, jag har det underbart och saknar dej massor! <33

2009-07-23 @ 19:24:30
URL: http://emmsuus.blogg.se/
Postat av: emma

tack (: <3

2009-07-23 @ 23:25:18
URL: http://emmaisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0