Duktiga sarah!

Hejjsan, (:
Idag har jag faktiskt varit superduktig!!! Jag vaknade (pappa väckte mig -.-) 10.20 , jag åt frukost sen åkte jag med pappa och johan till coop och handlade, sen åkte vi och köpte glass.
När jag kom hem satte jag på mig bikini och short och hjälpte till att tvätta en vägg på utsidan av huset. imorgon ska jag måla den, bra sätt att käna pengar på! :)  Det höll jag på med i typ 2 timmar , tog en paus när pappa kom ut med ett stort glas cola till mig , då satte jag mig på solstolen vid poolen ett tag och lyssnade på musiik.
Sen vart det brottom att gå och byta om för mamma var påväg hem och emma kom hem till mig , vi 3 åkte bort till lejondal och sprang i 25 min , vi var jätteduktiga! Vi stannade i ett par sekunder här och där för emma fick ont i sitt knä :( . Efter det så åkte vi hem till mig och satte på oss bikini och hoppade ner i poolen, asmys! Sen solade vi ett tag medans pappa stog och grillade, vi åt mat och sen vart det glass till efterrätt mwaha. Skönt att vi är så nyttiga efter att vi har tränat! :D. Nu sitter jag och emma här och har fixat en sak, snart ska vi typ åka till jossan som bor i gamla bro, hon fyller år så vi ska säga grattis :) , men nu ska jag vara lite social mot emma, pusshej :)<3


 

You know you love me! //´Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0