8 juli

Heeeejjsan, emma sov hos  mig igår som jag har för mig att jag berättade (:  , Nu är vi iaf hemma hos emma, vi= Emma , jag , axel och patriik.
Vi somnade vid typ halv 5 eller något sånt, sen vaknade vi av min väckarklocka vid 11.15. Då låg vi typ i sängen och var typ halvt döda. Sen blev det brottom för då var axel och patriik på väg, så då åt vi frukost och sminkade oss..
Sen när dom kom så gick vi till emma, nu ska vi snart gå ut på promenad eller nått, sen kanske vi ska till donken och käka lunch eller nått, patriik ville äta lunch så så kanske det blir, jag och emma skulle iaf köpa glass :D
Nu ska jag vara social mot folket, puss! <3



You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0