12/7 <3

Hejjsan (:
Idag har det vart en uuuuunderbar dag med dom bästa! <3
Jag var med axel från 11 till klockan halv 4 typ, vi hade det jättemysigt, vi tittade på "jiddra inte med zohan" , fikade med hans familj (dom är super roliga!) , snackade massa och sånt , åt middag (grillat) med hans familj. Vid halv 4 kom emma, ida och ian, det var trevligt. Sen åkte jag och axel bil hem till mig med hans mamma och emma och ida åkte moppe. Vi tog kvart över 5 tåget mot stan, när vi kom dit hämtade vi ut biljetterna, sen gick vi till donken. Käkade lite, dom var assega för jag och emma fick typ aldrog vår mat, det tog typ 1000000 år! Sen när vi var klara så hade patriik, ante och marcus äntligen kommit fram till stan, så vi mötte dom inne i godisaffären haha :D. Sen gick vi till bion och så fick vi sånahär coola 3D glasögon, asballt! Filmen var typ asbraaa! Lätt den bästa ice age filmen! Man var egentligen tvungen att lämna tbx glasögonen efter men det gjorde inte någon av oss hihi (a) Aja, sen efter bion stack jag, emma, ida och emma hem till mig och tittade på film, vi tittade på "a walk to remember", den var jättebra, jag grät typ jättemycket. När den var slut åkte dom hem till sig och jag har suttit här sen dess. Chattat med emma, axel och elin L , gråtit en aning mkt hehe, lyssnat på musiik också.<3
Imrn ska jag träffa axel lite innan han ska åka med ida och ian till gotland, :(  jag vill inte att han ska åka, min sötnos :(<3
Men jag får väl försöka överleva... Han kommer ha så kul :) sen kommer han ju hem igen så. :)
Men nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen och smsa lite , puss! Tack alla för en trevlig dag (: <3



Min sötnoos (: <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi vad söta! :D

2009-07-15 @ 18:22:54
URL: http://nathaliebr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0