04.32

Tjosan,
Här sitter jag och emma och lyssnar på musiik och tittade nyss på massa bilder, (käkar sommarchoklad också mwaha).
Snart ska vi typ titta på en film tror jag, typ "yes man" eller "marley and me". Vi kom hem till emma vid 2 ungefär , efter att ha hämtat upp hennes syrra på stationen. Hemma hos mig så käkade jag och emma efterrätt, sen spelade vi gitarr och sånt. Sen kom Axel och då satte vi på filmen "Australia" , efter 1 timme så vart han tvungen att gå eftersom att hans mamma skulle hämta honom vid 11 har jag för mig.. Jag och emma åkte en bit med honom på hans skateboard, det gick superbra hihi (: , vi satt ner :D . Sen tittade vi klart på Australia, den var rätt så bra, fast den var så himla lång!
Men nu ska jag låta emma blogga sen ska vi titta på film, puss! <3


Våra älskade bönder (: <33'

You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0