00.00

Hejjsan!
Idag har jag haft en suuuperrolig dag med madde och alyson! (:
Dom kom och hämtade upp mig med moppen vid 1 nångång, sen åkte vi till någon klippa vid lejondal och hade roligt. Efter det åkte vi hem till alyson och åt lunch , vi gjorde potatisbullar, eller vi stekte mena jag.
Vi satte oss framför tvn med maten och tittade på massa "vänner" avsnitt, 5 st (: . Sen gick vi ut med ozzy , sen åkte vi hem till mig för jag skulle äta middag. Jättegod middag var det, kommer inte ihåg vad det heter.. o: 
Then we åkte till sandhögarna och lekte lite :D , det var aaaskul haha, vi blev lite barnsliga (a). Det var typ värsta vatten/lera ställena där som guck ända upp till knäna som vi gick runt i , så vi vart jättebruna, men det var askul x) , sen skulle vi till Ica efter det , så vi försökte få bort geggan genom att gå ner i en liten damm, och där i var det blålera, lyckat haha. Men sen åkte vi iaf dit och köpte godis och hyrde film, vi hyrde "appartement 1303" , asläskig o:
Sååå vi åkte hem till alyson och tittade om hennes bror hade en film som vi ville kolla på före den vi hyrde, det hade han! "P.S i love you" , gud vad den är bra! Alyson grät supermkt ^^ . Efter den filmen stack vi hem till mig och tittade på filmen vi hyrde, men vi hann inte titta klart, bra det för man sket nästan på sig, asläskig film o: . Så dom åkte hem för 30 min sen ungefär.. Men nu ska jag lägga mig i sängen och smsa och läsa lite , puss&kram! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Jennie

åh, filmen är ju bäst ;d sayanka! haha!

2009-07-17 @ 19:28:06
URL: http://jhq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0