Yes man!

Hejjsan!  Jag och jossan kom precis hem till jossan efter att ha vart i Kista och tittat på bio. Vi tittade på "Yes man", haha fan vad bra den var! Skitrolig, Jim Carey(?) är verkligen en bra skådespelare! Jag är inte så bra på att förklara så det ska jag inte göra haha. Vi gick runt och tittade lite i affärer också, jag köpte en mascara, den vanliga jag använder, double extention har jag för mig att den heter. Vi åt middag på Taco bar , det var roligt. Snubben som tog beställningen var kul haha, sen frågade vi om sånahär pepperonisar var grönsaker. Fast det viste inte han haha. Vi åt nacho deluxe grande, delade på den alltså. Nu sitter vi här och lyssnar på musik. Jag ska "sova" här, (vi ska försöka dygna, coolingar vi är haha) , så ska vi kolla på "dum , dummare" den är också med Jim Carey haha. lite bilder kommer sen i hope. Ciao! <3

 

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Jeezy

Har också sett den , lite skum film men jim carrey är skit rolig!:P

2009-01-07 @ 18:33:39
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: rebecca

usch jag kolla också på den filmen på bio, jag tyckte inte den va så bra som jag trodde den skulle vara, hade större förväntning när de är jim carrey :P

2009-01-07 @ 19:49:44
URL: http://bergeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0