Duktiga eller vad?

Hejjsan, Jag hade det jättekul med emma! Hon typ satt och berättade värsta seriösa grejen om några som höll på och dö och sånt och jag höll på att garva ihjäl mig haha, (a). Sen gick jag och mötte Eddie, var med honom ett tag, mysigt värre! Sen åkte jag buss hem, i'm smart! När jag kom hem åt jag middag och så. Sen så typ gick jag upp till mitt rum och satte mig vid datan. Nu har jag chattat med emma sen dess. Vi har nämligen kommit fram till att vi ska börja springa på tisdagar! Efter min konfirmationsgrej ska vi ut och springa ett tag, fett duktigt haha. (jag hatar att springa ;o) Sen ska vi bara äta godis på helger! Usch, det här kommer bli jobbigt haha. Sen har jag beställt min underbart snygga tröja! :D, fast den får ni inte se! Den är iaf bäst på alla sätt och vis, den ska komma i veckan. Sen klockan 21.00 får man juh inte missa "trollkarlens hemligheter" på 5;an! Spännande! Men nu ska jag fortsätta chatta med Emma. Ciao! <3


Emma <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

vi äär bäääääst:D:D:D<3333

(ful bild!)

2009-01-11 @ 20:34:37
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0