Tusan,

Hejjsan, nu ska jag nog snart gå och lägga mig, får se om jag hinner läsa något.. Alltså nu när jag nyser hostar jag till, så jag får jätte ont i halsen, cp.. Får väl ta och käka lite halstabletter, hehe. Herregud haha, mitt rum ser ut som ett bombnedslag! (som min mamma brukar säga) Hela ena min stol är full av kläder, några på sägen, Sen ligger det papper, ritblock , pennor, fotoalbum och läxor m.m över ena bordet, sen ligger det kartonger från min tröja på sängen plus massa olika papper, sen ligger det väskor och en handuk på golvet, + lite mer saker.. usch haha. Jag kommer/tänker inte fixa det ikväll! Men vi hörs imorgon! Godnatt <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0