Today

Hejjsan allaaa, Skolan gick bra idag, jag och jasmine har kommit på vad vi ska måla på våran stora tavla som ska hänga på väggen i skolan. Det är typ en tjej och en kille som håller om varandra, sen är det typ solnedgång bakom dom, jättegullig kommer den bli! hihi :). Sen när vi slutat gick jag med madde och emma L till ica, (eftersom rasten var stängd) jag köpte en drick yoghurt, emma och madde delade på en sån och sen köpte dom tom & jerry kakor , massa med gott haha. Sen satt vi och snackade tills 15 min innan dansen började. Då gick vi dit och bytte om, sen vart det lite flummigt haha. Sen började dansen, jättekul var det , som alltid. Vi har typ lärt oss massor redan efter 2 ggr tror jag att det är. Brare! Efter dansen följde jag med emma till ica, där hennes föräldrar var och handlade, så åkte vi bil med dom hem.
Oh herregud, imorgon ska hela 7;an och 8;an hoppa isvak! Jag ska hoppa såklart, hoppas jag inte fegar ur när jag väl står där bara, jag vill hoppa först så att man slipper se alla som fryser där nere i vattnet! ;o. Tror jag ska ha på mig mjukis, någon tröja och mössa, vantar och gympaskor.. Vi ska typ vara där vid lejondal 09.20 , så man får sova lite längre, det är massa bra! Nu kanske jag ska sluta babbla hära haha, pusshej! <33'

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0