Tennis

Hejjsan, kom hem för 40 min sedan. Träningen gick inte så bra eftersom jag inte var på så bra humör, plus att jag hade ont i huvet.. Efter träningen stannade jag kvar och tränade dom mindre barnen, dom här var jättesmå! Jag hatar att träna dom minsta, en av dom råkade skjuta en jättehård boll rakt i mitt öga, och jag han inte blinka, så jag kunde typ inte se något på ett bra tag, inte skönt! Efter det fick jag pengar och en cd-skiva som det står massa med tennisövningar m.m på, 150(!) sidor ska jag läsa, med massa onödiga saker. I'm going to die.. Snart ska jag äta iaf, är ganska hungrig faktiskt, klockan är över 7 så det kanske inte är så konstigt. Pusshej! <3

Jag och bästavän, tack för att du finns! <3

 

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0