tävling

heeejsan :), imorron ska jag på tävling jätte tidigt -.-, det ska bli kul :), fast väldigt jobbigt, fadt det braiga är att jag bara ska tävla i två grenar :O, och så är det bara 50 meter, för ibland kör man ju 100 bröst 100 frisim 100 medley 100 ryggsim, så det är väldigt bra... på-tal-om-ingenting asså guuuuud vad jag saknar sommaren såååå mkt dast jag vill juh inte börja nian men ändå,... från sommar till vinter här kommer en bild från trysil när jag åker skidor, haha javet jag ser lite konstig ut men det bjuder jag på, btw så blev detta 12 året man åker skidor hahah,..

älska skidor 8)...
you know you love me / Josefine

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAhaha jaaa! Jag dog när jag såg han i filmen, en riktig mumsbit ;) haha. Åh där när han ahr på sig solbrillor, love it! :D skitbra film<3

2009-01-17 @ 23:21:11
URL: http://littlehannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0