Smarting!

Hejjsan, idag skippade jag konfan (som alla andra från min klass gjorde) , orkade verkligen inte gå, plus att jag och jossan kom på att vi hade franska läxa tills på fredag, och så har jag engelska läxa, vi ska kunna böja massor av ord. Fast eftersom jag skippade konfan idag så kan jag dom, och det tog inte lång tid alls! Smart jag känner mig, eller inte. Men idag hade vi iaf matte diagnos, sen hade vi vikarie också, sen sa han att man inte fick ha miniräknare, det sög... Jossan satt och snackade om det hela tiden, " men jag behöver miniräknareeee!" haha, jag hade gärna tagit en också om det hade funnits... Nu sitter jag och chattar med jonas, ska väl ta och ringa jossan snart kanske. Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

bra här också :)

2009-01-27 @ 17:41:07
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0