Sjuk?

Hejjsan , tusan vad jag mår dåligt. Kan inte andas med näsan, har lock i öronen, huvudvärk, skittrött, och jag är kall och varm samtidigt, usch, jag tror jag är sjuk , eller jag är sjuk. Så det blir tyvärr inget stan för mig imorgon.. Idag har jag typ suttit lite vid datan på morgonen, sen tittat på en film, legat i sängen och lyssnat på musik från iPoden, snytit mig 24/7, ätit, spelat ett spel med mina föräldrar haha, typ det.. Världens bästa lördag... inte.. Den här veckan har verkligen inte varit den bästa veckan heller. Aja, hoppas jag mår bättre imorgon. Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Fm static är så braaaaa! Men nu ska jag gå ner och äta något tror jag. Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0