Shopping

Hej, idag har jag och Sarah vart inne i stan och shoppat,  x) hahah näe gud va flummigt det blev här :):):):) hahah först så gick vi på lodis gatan haha de va kul det va en kines där som kolla på alla "fina" kläder och då gjorde vi våran den dära hällsningen men han svaradfe inte tyvärr han va taskiii hahahaha, sen så gick vi väll till hm eller nått, haha sarah och jag köpte samma kläder x), eller nästan fast i olika färger de va juh kul x)....... sen köpte jag hårband, jeans tights...., nåra tröjor och så va vi inne på souk där friis & company asså dom hade en jätte fin blå väska där,...vill ha ska köpa den sen tror jaaaah 8) öhhm,......seeen så gick vi till lodis donken  och köpte happy meal hehehe, sen så provade sarah jätte coola byxor limegröna byxor..... sen blev komplikationer hahahahahvi typ gick fram och tillbaks och hämtade ut pengar och gick till typ alla h&m på hamngatan heheheeh nej det va lite jobbigt  och sen komm vi fram till att vi skulle ha samma outfit -.- hahhaha de va juh smaaaaart 8) aaah nu sitter jag här och skriver lite hehehehe................................aaaaaa och sen ska vi väll titta på film antagligen, skräckfilm tror jaaaag asså jag hatar skräckfilm asssåå det är såå läskigt asså man typ dör och sen får man mardrömmar inte kuul assåå och sen tror man att det ska hända på riktigt, eller jag iaf  så jag måste ha en ögonbindel för annars så kommmer jag dööö tror jag eller nått haahahahah, för det kommer bli läskigt, heheheeh ja våran statistik har sjunkit väldig mkt på sista tiden hahaha aja aa
 nu ska jag gå

you know you love me / Josefine/sarah

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahahaha, jossan vad du är bra på att skriva x) <3

2009-01-25 @ 01:58:34
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0