rubrik...

Hej, nu har jag nästan precis fixat klart mina naglar, det blev väldigt bra, jag älskar att ha snygga naglar! Jag har tur som har så starka naglar, så dom bryts inte så lätt. Nog om mina naglar nu. Middagen var jätte god, grillat, mums! Sen ett tag efter middagen käkade vi pepparkakshuset, vi åt inte upp hela såklart haha. Lite försenat men det var jättegott i alla fall. Sen har jag smsat lite med emma och patrik också. Jag funderar på att gå och lägga mig tidigare idag faktiskt, fast när jag säger så brukar det inte gå så bra med det, jag vet inte varför jag är uppe egentligen, det ända jag gör är att snacka med kompisar och det kan jag juh liksom göra alla dagar? Onödigt egentligen, fast kul. Vi hörs kanske senare, kram! <3

You know you love me! // Sarah 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0