Popcorn

Hejjsan, nu är det så att jag inte orkar skriva om vad som hände igår kväll, så det får ni läsa på emmas blogg. Vi vaknade iaf vid halv 1 eller nått, sen åt vi frukost, massor med gott. Det blev fil i glas med mandarin och flingor, sen macka med ost, och apelsin juice. Sen har vi typ plockat undan lite här hemma hos mig, eftersom att det låt popcorn precis överallt typ hehe. Vi poppade 4 påsar igår hihi (a). Emmas mage låter jättekul hela tiden haha, knorr, fast hon inte ens är hungrig :o. Men nu ska vi iaf gå till centrum och köpa godis, sen hem till emma och titta på "1408", jättebra film. Sen ska vi ta med dom 2 påsar popcorn som blev kvar hihi. Så vi får se när jag kommer hem igen. Jag kanske skriver lite hemma hos henne.. patrik kanske kommer också, han åkte hem vid 12 igår, eller hans mamma kom och hämtade honom då. Men nu ska jag gå , pusshej ha en trevlig dag, eller om den redan är slut? haha, hejdå <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0