ööööhm

jahh nu äre såhära attt jag försökt plugga,,.....men det blev utan framgång hihihihi, sen så ringde sarah <33 men va lite osocial tkr jag hahah, så jag började snacka om nalle puh och alla dom där men sarah chattade tydligen med jonas så jag tror inte hon fattade skämtet så jag fick skratta för mig själv hahhaahh, de va trevligt :), nej nu ska jag försöka pluggga lite innnan kl blir 20:00 för då är det juh top model och det får vi juh inte missa :o, btw så var det jätttttte dåligt att hon clark åkte ut hon vah juh jätte sööt, så då blir det väll lauren brie man hejar på 8).

you know you love me / Josefine

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahahahahha, <33

2009-01-27 @ 19:27:40
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0