Movie night

Hejjsan, nu har vi tittat klart på filmerna, eller det var för ett tag sen.. Nu sitter jag här och kikar runt i lite bloggar. Jag ska iaf sluta med att äta godis mitt i veckan har jag bestämt, nu ska det bara bli godis på helgerna från och med nu! Önska mig lycka till hehe, undra hur det kommer gå?(a). Nu ska jag kanske ta och kolla klart på filmen jag började titta på tidigare idag, (eller igår blir det). "Ace Ventura, den galopperande detektiven", herregud, har jag fått Jim Carrey feber eller nått haha?  Men har är bara så bra, så nu tror jag ska titta klart på den, den är bra! Det här blir nog sista inlägget för ikväll tror jag. Godnatt isf <3

You know you love me! // Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0