Lördagsmys

Hejjsan, idag har vart en riktigt bra dag! Först shopping med jossan, jättekul! Sen filmkväll med Eddie, Jonas, Alex, Jossan, Alyson och Madde. Vi tittade på en skräckfilm, (kommer inte ihåg vad den hette) , den var väl sådär, eller den kanske hade vart bättre om jag koncentrerat mig på filmen hehe, men det gick inte så bra eftersom alex, jonas och eddie satt och kastade massor med godis och cheesballs på mig och jossan haha. Sen vart det varmt så skulle dom öppna balkongdörren, och jag tyckte det var iskallt så jag försökte stänga den men det ville inte dom andra så eddie och jonas höll fast mig i soffan ist, sen hjälpte jossan mig.. Fast det fortsatte typ sådär hela kvällen haha, öppna, stänga, öppna, stänga. Efter den filmen tittade vi på " dum och ännu dummare", efter typ 1/4 av filmen kom alysons bror och hämtade madde och alyson, så då var det bara jag, jossan och killarna kvar. Vi kunde inte titta speciellt mkt på den filmen heller hehe, fast det var roligt iaf haha. Killarna gick hem några minuter innan 12 och Jossans föräldrar kom lite efter. Hoppas att ni har haft en lika trevlig dag som jag har haft! Bilder kommer imorgon för nu ska jag sova, godnatt! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: j

asså jag är bääst på att skriva 8)<33

2009-01-25 @ 10:50:16
URL: http://girlpoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0