Isvak!

Hejjsan, jag och jossan kom precis hem till henne, tur att pappa kom och hämtade oss för det hade vart väldigt jobbigt att gå hela vägen hem igen. Men jag och jossan gick iaf till lejondal på morgonen, jobbigt värre, sen såg vi Jeff från våran klass, jossan använde honom som en ursäkt att gå långsammare typ haha, sen gick han om oss hehe. Sen kom det massor med bilar, i en av dom åkte våran gympalärare Peter, han bah vinkade och skrattade, sen körde han förbi! :o. då vart vi arga på honom haha. Sen när vi kom dit så var brandmännen där och fixade hålet i isen. Jag och jossan var väl typ bland dom första som hoppade. Gud vad det var kallt! Fast det var jättekul, sen stog jag och väntade där med blöta kläder på jossan, hon fick panik och ssprang raka vägen in i dushen utan att hämta sina saker, smart där! Jag gick och hämtade mina saker och på vägen kom madde, emma lalan och alla. Sen gick jag också in och dushade och bastade. Efter det gick jag och Jossan ner och tittade på resten som var kvar och skulle hoppa. Sen gick vi upp och åt lunch, med varm choklad, :). Jättebra dag faktiskt, förutom att det var kallt haha. Nu ska jag och jossan plugga lite, önska oss lycka till! :)<3 (bilder kommer senare)

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0