Idag

Hejjsan :) , när vi kom hem till emma kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, men efter ett tag så gick iaf emma och dushade, jag satt vid hennes data och chattade med eddie, sen smsa patrik att han skulle åka till oss, så jag öppnade åt honom och sen när emma dushat klart satte vi oss och tittade på film, det blev tyvärr inte "1408" för den funkade inte hemma hos henne heller.. Så det fick bli en annan film, kommer inte ihåg vad den hette med det var en dansfilm. Den var helt okej, sen när jag inte hade lust att kolla så låg jag och skickade massa sms till emma , så hon och patrik vart helt galna på mig hihi (a). Jag typ käkade upp allt godis, så nu känner jag mig onyttig och tjock, inte bra sarah haha. Jag åkte hem från emma ett tag efter 7, sen när jag kom hem åt jag middag och tittade på tv med mamma o pappa typ. Vi såg "körslaget" , Robert Wells åkte ut, jag tyckte att dom var bäst av dom som var kvar faktiskt. Nu vet jag inte vad jag ska göra.. Vi får väl se, pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0