I miss u

Hejj på er, kom hem från tennisen ett tag efter 6, träningen var inte så rolig idag, plus att jag var helt borta i skallen. Sen efter det fick jag och linn träna småbarnen, fast dom vi tränade nu var ännu mindre! Dom var typ 4-5 kanske ;o. Vi skulle typ göra en bana med olika grejer på med dom , eftersom dom här ännu mindre barnen går på "lek tennis" , så vi typ ställde upp koner , lade ut mattor som don kunde göra kullerbytta på haha. Men nu är jag iaf hemma, jag har ätit och dushat. Ikväll ska jag nog titta på "let's dance", någon annan som brukar titta på det :)? Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Emmaa

ja brukar inte kolla men ja kollar bara för att blondinbella o nåra till är me x) <33

2009-01-09 @ 22:26:10
URL: http://emmsuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0