Hemma!

Heeeejjsaaan alla! Gott nytt år på er! Jag kom hem vid halv 5, var tvungen att gå upp klockan 7 imorse -.- .  Jag har haft en jätterolig vecka uppe i Sälen! Skitkul med skidor, verkligen :)!  Sen åkte vi hundspann, tror jag det heter. Det var riktigt mysigt faktiskt, gud vad hundarna är söta, med sina isblå ögon. Fast nyårsafton var bäst måste jag säga. Vi firade det på ett värdshus eller nått. 3 rätters middag, förretten var hummer med caesar sallad, varmrätt var någon potatisfyrkantgrattänggrej haha med någon god köttbit eller vad det var. Till efterrätt var det 2 olika chokladgrejer, skitgott! Vi fick ett jättebra bord så vi satt nästan mitt framför scenen där det var uppträdanden fram till klockan 11, jätteduktiga var dom! Efter det så ställde dom undan borden i mitten så att det kunde bli disco. Dom släppte in massor med andra ungdomar då, så vart det disco haha. Så vi dansade där ett tag, haha ett tag när jag dansade med mamma så kom det typ 2 18åriga killar och la armarna om oss och började dansa och snacka haha, dom var fett roliga! Vid 12 gick vi ut för att kolla fyverkerierna och det i backen utanför, jättefint var det! Gick tbx till stugan ett tag senare. Men min vecka har iaf vart jättebra haha. Kommer bilder senare! (Jossan vi har inte samma iPod såg jag nu.) Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0