Godnatt

Hejj, nu har jag suttit och chattat med emma väääldigt länge, i typ 3 timmar utan avbrott. Men hon vart tvungen att gå och lägga sig nu, jag önskar henne lycka till i tävlingen hon ska vara med i idag, (ridgrej) Lycka till :D, vi har kommit fram till att hon ska få medalj haha. Juste, jag har chattar lite med jossan också, henne ska jag vara med idag, har inte träffat henne på 2 veckor ;o , hon verkade lite flummig när jag snackade med henne haha, omg, it's so fetch! haha, ingen fattar nog det där förutom jossan. Nu ska jag tvätta bort sminket och sen lägga mig och läsa lite. Mamma, pappa och johan ska typ titta på hockeymatchen , sverige- canada. Det intresserar mig inte så det skiter jag i haha. Pusshej! <3
2 bra låtar <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0