Godmorgon

Godmorgon, jag vaknade för 30 min sedan ungefär. Men jag skulle säkert ha sovit längre om det inte hade plingat på dörren ;o. Men jag brukar inte sova såhär länge, jag sover ungefär till 11, haha. Idag antar jag att jag måste rita klart mitt hus, det skulle ha vart klart i fredags egentligen, men hur tusan tror bildläraren att man skulle ha hunnit klart med det!? Typ ingen är klar haha, äsch skitsamma. Idag ska helt enkelt bli en lugn dag tycker jag, jag orkar inte gå någonstans. Vill bara stanna hemma i min sköna säng och titta på film! Om vi har popcorn hemma så blir det det också, men nu ska jag gå. Pusshej! <3

You know you love me! // Sarah

Kommentarer
Postat av: Julia

hihi ;D tack så mkt :D<3

2009-01-25 @ 13:14:19
URL: http://madebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0