freeeeedag

jaaaah idag är det fredag, hahah jag orkade inte gå på träning 8), hihihi idag ska jag verkligen inte göra nått det är väääldigt sköööönt 8) haha ska väll kolla på lets dance, personligen tycker jag att laila är bäst men det är massa som säger att hon va danstränare ?, men snälla hahah då skulle hon väll inte vara med x) hahaha, aja imorron blir det iaf andra bullar x), då ska jag göra massa, här är planerna för imorron för jag hinner säkert inte skriva så mkt:

städa mitt rum
åka til stan och shoppa med sarah
åka på träning
filmkväll

jah ni får juh ta och önska mig lycka till 8), pusshej
you know you love me / Josefine

jaah det blir en sånhära fredag ! me like



Kommentarer
Postat av: lalan

idol? :P<3

2009-01-23 @ 19:11:33
URL: http://laaalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0