Fredag!

Hejjsan. Idag slutade jag tidigt, 13.40 , för ungefär 1 timme sedan. Nu har jag typ ätit mellis och inget mer haha. Om 45 min ska jag åka till tennisen och träna. Efter ska jag nog träna barnen också. Jag och Linn skulle egentligen gått på en tenniskurs den här helgen för att bli "riktiga" tränare, då kanske vi skulle få träna sånna som är från 7 år och upp till vår egen ålder, lite coolt tycker jag! Men nej så blev det inte, det vart för få som anmälde sig så det skulle bli av i början av februari i stället. Inte så långt kvar då egentligen. Efter tennisen måste jag hem, sen dusha snabbt sen kommer Emma och Patrik, så dom ska äta här. Emma ska sova här och Patrik ska vara här till 24.00. Men nu måste jag byta om och lägga ner lite grejer till tennisen. Pusshej! <3



You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0