Fredag igen

Hejjsan, jag har inte hunnit skriva tidigare för mitt internett sepa sig när jag skulle skriva innan jag skulle till tennisen. Men det gick bra på tennisen iaf , efter träningen stannade jag och Linn kvar och tränade kidzen, tyvärr fick vi träna dom minsta den här gången. Men vi fick faktiskt 80 kronor för att bara stå och titta när dom sköt bollar i ett slags nät haha. Det är ett väldigt bra sätt att tjäna money! Nyss åt jag pizza, gott. Sen vid 8 ska jag nog titta på let's dance, jag tycker att han morgan eller vad han heter är bra haha. (Heter han ens morgan :o?) Men nu ska jag iaf fortsätta chatta med eddie, pusshej! <3

Älskar den här låten! <3


You know you love me! // Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0